Kosten zijn €250,- ex BTW
Hulp nodig bij het rapporteren?
Wij kunnen u ondersteunen bij het online indienen van de informatieplicht.
Onze werkwijze:
Wij plannen een telefonische afspraak in om samen met u een vragenlijst door te nemen.
2. De gegevens die u verstrekt zullen wij analyseren en verwerken in het online portal van het RVO.
3. Wanneer alle gegevens compleet zijn, zullen wij de rapportage voor u indienen en heeft u voldaan aan de meldingsplicht.
4. U ontvangt van ons de ontvangstbevestiging van het RVO en de ingediende rapportage in PDF.
Meer gegevens nodig:
Indien tijdens de telefonische afspraak blijkt dat er nog nadere informatie verzameld dient te worden, voordat de rapportage kan worden ingediend, ontvangt u hierover van ons een mail.
Daarna kunt u ervoor kiezen deze zelf te verzamelen of u ontvangt van ons een aanbieding om door één van onze adviseurs een opname op locatie uit te laten voeren.
Uw voordelen:
- Geen jaarlijkse kosten voor het e-loket
- Deskundig advies
- Tijdbesparing
Wilt u gebruik maken van ons aanbod?
Bestel dan hier onze ondersteuning bij het indienen van uw informatieplicht energiebesparing RVO.
|