• nl

Tel: +31 (0)88 862 10 00

  • nl
  • Home
  • Wie zijn wij
  • Onze diensten
    • Energie Neutraal Plan
    • Energie Audit uit laten voeren?
    • Informatieplicht Energiebesparing
    • Toon alle diensten
  • Partners
  • Nieuws
  • Contact
  • Referenties
  • Home
  • Wie zijn wij
  • Onze diensten
    • Energie Neutraal Plan
    • Energie Audit uit laten voeren?
    • Informatieplicht Energiebesparing
    • Toon alle diensten
  • Partners
  • Nieuws
  • Contact
  • Referenties

Home » Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten

Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten

Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten TVL

  • Bestel hier onze ondersteuning bij het indienen van uw Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) RVO.

    Meer informatie vindt u bij Onze diensten - Tegemoetkoming Vaste Lasten
  • De kosten zijn €125,- excl. BTW, per ingediende aanvraag, indien wij geen ketenmachtiging hebben van u.
  • Inclusief 21% BTW
  • Prijs: € 36,24 Aantal:
    De ketenmachtiging is verplicht, indien wij niet eerder de TVL voor u hebben ingediend en u niet eerder een ketenmachtiging heeft afgegeven aan ons. Indien u al een ketenmachtiging heeft afgegeven aan ons, dan is deze nog 1 jaar geldig. Het bedrag is inclusief 21% BTW
  • € 0,00
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
    Het bankrekeningnummer dat op naam staat van uw onderneming. Heeft u een eenmanszaak en heeft u geen zakelijk bankrekeningnummer? Dan mag u uw privérekeningnummer doorgeven waarop de zakelijke transacties uit uw onderneming plaatsvinden. Let op: het rekeningnummer dat u bij uw aanvraag invult, wordt gebruikt het overmaken van de tegemoetkoming. Controleer deze daarom goed!
  • Hidden
    Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 256 MB.
      - Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften van het tweede en derde kwartaal van 2019 (Q2 en Q3, april-september 2019). Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over het tweede en derde kwartaal van 2019 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.

      - Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019. Als u deze niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over het tweede en derde kwartaal van 2019 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.

      LET OP ER ZIJN UITZONDERINGEN

      Bent u tussen 1 april en 15 november 2019 gestart met uw bedrijf?
      - Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften van de eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KvK. Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet in de eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
      - Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019. Als u deze niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
      Bent u tussen 16 november 2019 en 29 februari 2020 gestart?
      - Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KvK. Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
      - Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019 en omzetgegevens uit uw eigen boekhoudprogramma vanaf 1 januari tot en met 29 februari 2020. Als u geen jaarrekening heeft over 2019, mag u ook alleen een pdf of uitdraai van uw omzet vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KVK.
      Bent u tussen 1 maart en 15 maart 2020 gestart?
      - Om de minimale tegemoetkoming van € 1.000 te ontvangen, moet u verklaren dat u van juni tot en met september 2020 tenminste 30% omzetverlies heeft en dat uw vaste lasten minimaal € 4.000 zijn.
    • Voorwaarden / Disclaimer: U kunt een intermediair machtigen die voor u rapporteert in het eLoket. U hoeft dan niet zelf een eHerkenningsmiddel aan te vragen. Wel blijft u zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de indiening. Het bewijs van uw machtiging aan de intermediair hoeft u niet op te sturen.
      1. Mijn Onderneming Duurzaam B.V. treedt op als gemachtigd intermediair voor indiening in het E-loket.
      2. De opdrachtgever blijft verantwoordelijk voor de inhoud van de indiening.
      3. Mijn Onderneming Duurzaam voorziet opdrachtgever van de ontvangstbevestiging na indiening bij het e-loket.
      4. Mijn Onderneming Duurzaam stelt opdrachtgever in het bezit van een kopie van de ingediend aanvraag.
      5. Na ontvangst van uw betaling is uw opdracht definitief en kan niet worden gerestitueerd.
      6. De kosten zijn per ingediende aanvraag.
       
      Blijf op de hoogte van tips en verplichtingen over duurzaamheid.

    Blijf op de hoogte

    Startscan

    De meeste ondernemingen kiezen voor onze Startscan. Zo wordt er geen tijd verspild en kunt u direct starten.

    Lees meer

    Onze partners

    Blijf op de hoogte

    Over ons

    • Wie zijn wij
    • Statistieken
    • Programma’s
    • Contact
    • Downloads

    Pagina’s

    • Mijn vereniging duurzaam
    • Mijn school duurzaam

    Partners

    • Inloggen Wie Helpt Mij
    • Registratie Wie-Helpt-Mij zoekpagina
    • Partners
    • Begin met monitoring van uw verbruiken
    • Login Energie Dashboard
    • Partner NieuweStroom

    Juridisch

    • Disclaimer
    • Privacybeleid
    • Algemene Voorwaarden

    Contact

    Mijn Onderneming Duurzaam
    Ir. J.P. van Muijlwijkstraat 154-156
    6828 BW Arnhem

    +31 (0)88 862 10 00

    Mijn Onderneming Duurzaam | Ir. J.P. Van Muijlwijkstraat 156 | 6828 BW | Arnhem

    © 2023