Tel:
+31 (0)88 862 10 00
Toggle navigation
Home
Wie zijn wij
Onze diensten
Energie Neutraal Plan
Energie Audit uit laten voeren?
Informatieplicht Energiebesparing
Toon alle diensten
Partners
Nieuws
Contact
Referenties
Home
Wie zijn wij
Onze diensten
Energie Neutraal Plan
Energie Audit uit laten voeren?
Informatieplicht Energiebesparing
Toon alle diensten
Partners
Nieuws
Contact
Referenties
Home
»
Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten
Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten
Indienen Tegemoetkoming Vaste Lasten TVL
Bestel hier onze ondersteuning bij het indienen van uw Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) RVO.
Meer informatie vindt u bij Onze diensten - Tegemoetkoming Vaste Lasten
De kosten zijn €125,- excl. BTW, per ingediende aanvraag, indien wij geen ketenmachtiging hebben van u.
Ondersteuning bij indienen TVL RVO
Prijs:
Inclusief 21% BTW
Ketenmachtiging
Prijs:
€ 36,24
Aantal:
De ketenmachtiging is verplicht, indien wij niet eerder de TVL voor u hebben ingediend en u niet eerder een ketenmachtiging heeft afgegeven aan ons. Indien u al een ketenmachtiging heeft afgegeven aan ons, dan is deze nog 1 jaar geldig. Het bedrag is inclusief 21% BTW
Totaal inclusief 21% BTW
€ 0,00
Bedrijfsnaam
*
Contactpersoon
*
Adres
*
Straat + huisnummer
Postcode
Plaats
Telefoon
*
E-mailadres
*
Hidden
KvK Nummer
*
Hidden
SBI Code
*
Hidden
Bankrekeningnummer
*
Het bankrekeningnummer dat op naam staat van uw onderneming. Heeft u een eenmanszaak en heeft u geen zakelijk bankrekeningnummer? Dan mag u uw privérekeningnummer doorgeven waarop de zakelijke transacties uit uw onderneming plaatsvinden. Let op: het rekeningnummer dat u bij uw aanvraag invult, wordt gebruikt het overmaken van de tegemoetkoming. Controleer deze daarom goed!
Hidden
Omzetbelasting en/of Jaarcijfers 2019
*
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
- Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften van het tweede en derde kwartaal van 2019 (Q2 en Q3, april-september 2019). Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over het tweede en derde kwartaal van 2019 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
- Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019. Als u deze niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over het tweede en derde kwartaal van 2019 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
LET OP ER ZIJN UITZONDERINGEN
Bent u tussen 1 april en 15 november 2019 gestart met uw bedrijf?
- Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften van de eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KvK. Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet in de eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
- Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019. Als u deze niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet over eerste 4 maanden na de start van uw bedrijf uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
Bent u tussen 16 november 2019 en 29 februari 2020 gestart?
- Als u omzetbelasting (btw) betaalt: pdf’s van de btw-aangiften vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KvK. Als u de aangiften niet heeft, mag u ook een pdf of uitdraai van uw omzet vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden.
- Als u geen omzetbelasting (btw) betaalt: een pdf van de jaarrekening over 2019 en omzetgegevens uit uw eigen boekhoudprogramma vanaf 1 januari tot en met 29 februari 2020. Als u geen jaarrekening heeft over 2019, mag u ook alleen een pdf of uitdraai van uw omzet vanaf de start van uw bedrijf tot met 29 februari 2020 uit uw eigen boekhoudprogramma uploaden. Uw startdatum is de datum waarop u zich inschreef bij KVK.
Bent u tussen 1 maart en 15 maart 2020 gestart?
- Om de minimale tegemoetkoming van € 1.000 te ontvangen, moet u verklaren dat u van juni tot en met september 2020 tenminste 30% omzetverlies heeft en dat uw vaste lasten minimaal € 4.000 zijn.
Hoe heeft u ons gevonden?
*
Google
Nieuwsbrief
NieuweStroom
Opmerkingen
Voorwaarden / Disclaimer:
U kunt een intermediair machtigen die voor u rapporteert in het eLoket. U hoeft dan niet zelf een eHerkenningsmiddel aan te vragen. Wel blijft u zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de indiening. Het bewijs van uw machtiging aan de intermediair hoeft u niet op te sturen.
Mijn Onderneming Duurzaam B.V. treedt op als gemachtigd intermediair voor indiening in het E-loket.
De opdrachtgever blijft verantwoordelijk voor de inhoud van de indiening.
Mijn Onderneming Duurzaam voorziet opdrachtgever van de ontvangstbevestiging na indiening bij het e-loket.
Mijn Onderneming Duurzaam stelt opdrachtgever in het bezit van een kopie van de ingediend aanvraag.
Na ontvangst van uw betaling is uw opdracht definitief en kan niet worden gerestitueerd.
De kosten zijn per ingediende aanvraag.
Akkoord:
Ik ga akkoord met de voorwaarden
Nieuwsbrief:
Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Mijn Onderneming Duurzaam
Blijf op de hoogte van tips en verplichtingen over duurzaamheid.
Akkoord door:
Voornaam
Achternaam
Kies een betaalmethode
*
iDEAL
Creditcard
PayPal
Bankoverschrijving